Retur, bytte og reklamasjon

Har du kjøpt en vare på intersport.no eller i en av våre Intersport butikker, kan du returnere vare i nærmeste Intersport butikk eller benytte returmuligheten gjennom Postnord 

Velger du å returnere pakken med Postnord, så må pakken leveres inn på et Postnord (Mypack) utleveringssted. Husk å få kvittering med forsendelsesnummer.
 

Retur / Bytte i butikk 

Ønsker du å bytte/returnere varen(e) over disk i butikk, er det mulig i alle våre Intersport butikker.

Du kan finne en oversikt over alle våre butikker her: 
http://www.intersport.no/butikker

Husk å ta med fakturakopi eller kvittering som gyldig kjøpsdokumentasjon. 
Husk også at varen(e) skal være ubrukt, alle merkelapper skal henge på og returneres i sin originalemballasje. 

Har du bestilt med faktura må du huske å betale denne innen fristen, selv om varen skal returneres.

Vi gjør oppmerksom på at kjøper ikke kan angre på kjøp av ski hvor bindinger er montert og/eller justert etter vekt og/eller skostørrelse. Dette gjelder forøvrig alle produkter hvor det er en eller annen form for personlig tilpasning involvert.
Av hygieniske årsaker byttes ikke badetøy og undertøy (boksere, hipsters, truser ol.)
 
Reklamasjon i butikk

Vi vil anbefale deg å kontakte din nærmeste Intersport butikk for videre bistand ved en eventuell reklamasjon. 
 
Kontaktinformasjon til alle våre butikker og varehus kan du finne her: 
http://www.gsport.no/butikker

Husk å medbringe din fakturakopi eller kvittering som kjøpsdokumentasjon ved reklamasjon i butikk. 

 

Retur / Bytte til nettbutikk  

  1. Fyll ut angrerettskjemaet som lå vedlagt i din forsendelse. 

  1. Pakk varen og angrerettskjema inn i emballasjen den ble levert i. 

  1. Fest returseddelen som fulgte med din ordre på utsiden av pakken, slik at returen blir kostnadsfri for deg. Vær oppmerksom på å ikke feste returseddelen direkte på produkt eller produktemballasje. 

  1. Lever pakken til et MyPack-utleveringssted. Pakken må sendes med PostNord da dette er vår leveringspartner.  

 

Varene skal være ubrukt, og i samme stand og mengde som ved kjøp. Eventuelle merkelapper og originalembalasjone skal følge med.
Alle varer som kommer i retur til oss krediteres automatisk.
 Vi krediterer tilbake tilgodehavende beløp innen 14 dager etter at varen er mottatt i retur til oss. Det vil alltid bli kreditert til samme kort som ble benyttet under betaling av ordren. Du vil motta en e-post fra oss så snart krediteringen er foretatt.

Om annen størrelse/farge/vare ønskes, må du sette en ny bestilling i nettbutikken. 

Vi gjør oppmerksom på at kjøper ikke kan angre på kjøp av ski hvor bindinger er montert og/eller justert etter vekt og/eller skostørrelse. Dette gjelder forøvrig alle produkter hvor det er en eller annen form for personlig tilpasning involvert.
Av hygieniske årsaker byttes ikke badetøy og undertøy (boksere, hipsters, truser ol.)

Reklamasjon til nettbutikk

Om det ikke lar seg gjøre for deg å oppsøke en butikk, vennligst kontakt oss via vårt kontaktskjema. 
Vi kan da sende deg en returseddel, slik at du kan returnere varen kostnadsfritt til oss og reklamere på denne i nettbutikken. 
Dette vil dessverre ta noe lenger tid på grunn av postgangen, men vi behandler din reklamasjon så fort den ankommer vårt lager. 

Fant du ikke svar på dine spørsmål? Sjekk vårt kundesenter her:

G-Sport har gleden av å presentere Vinn Vinn; et unikt fordelsprogram som lar deg vinne igjen og igjen og igjen. Last ned appen nå!